vineri, 20 aprilie 2012

Cele mai tari stiri

Cele mai tari stiri


Mireasa pentru fiul meu din 20 aprilie 2012

Posted: 20 Apr 2012 10:29 AM PDT

Mireasa pentru fiul meu din 20 aprilie 2012 online
Mireasa pentru fiul meu din 20 martie 2012  live
Mireasa pentru fiul meu din 20 martie 2012  video
Dai click aici si vezi si alte episoade
Click aici si vezi si alte emisiuni Tv
Aflaţi mai multe »

Top 10 parfumuri de lux

Posted: 20 Apr 2012 09:07 AM PDT

Parfumurile nu sunt doar popular în rândul femeilor, dar si al bărbaţilor.
Folosirea unu parfum a devenit o rutina de zi cu zi pentru majoritatea dintre noi.
Cu toate acestea, există oameni bogaţi in lume, care nu le pasă de cati banii da pe un parfum si ajung sa cumpere parfumuri de lux care cost o avere din cauza numelor lor şi brandului
Mai jos am facut o listarea top 10 cele mai scumpe parfumuri (parfumuri), din lume.
Nu oricine poate cumpara aceste parfumuri scumpe, ci doar oameni bogaţi care au putere de cumpărare pentru a cumpara astfel de parfumuri scumpe şi preţioase Să aruncăm o privire la top zece cele mai scumpe parfumuri (parfumuri) din lume.

 10. Borcan Bolt Parfum de fulger
parfumu


Aflaţi mai multe »

Vedeta Liviu Partu Unguru Bulan

Posted: 20 Apr 2012 06:38 AM PDT

Buna seara la toata suflarea mondena toate vedetele au venit sa vada nunta lui Pepe cu Raluca Afumatura. Ce nu ma recunoasteti sunt vedeta sunt Liviu Pitru
De unde va stiu de la televizor ce fel de vedeta sunteti scriitor, politician sunt cantaret ce hituri aveti vai cata incultura aveti sa intrebati ditamai vedeta ce hituri are
Sa luam o alta vedeta Unguru' Bulan de la kiss fm da mare vedeta va distrati cum este ce sa ma distrez doamna numai manele asculta eu am zis ca scot cate 10 erou din plic la fiecare manea apai nu este
Aflaţi mai multe »

Pitipoanca vrea sa vada daca mai are fundu sexi

Posted: 20 Apr 2012 04:38 AM PDT

farsa
Pitipoca isi verica fundul cel sexi in gemul une masini nu se poate Cum sa ii verifici funduletul in geamul unei masini in plina zi Haha si iese un cimplac din masina....cred ca a facut pe ea de frica cand a dat la geamu jos de la masina
Aflaţi mai multe »

Funny prostia se plateste

Posted: 20 Apr 2012 04:07 AM PDT

Stiti este un proverb la noi daca esti prost nu semnaliza
Cam asa au facut protagonisti din filmuletul de mai jos cand vezi astfel de oameni sincer eu nu ma pot abtine sa nu rad de ei
Aflaţi mai multe »

Dupa ce a fost lovita de masina a fost jefuita de tigani

Posted: 20 Apr 2012 03:41 AM PDT

Un alt caz socant se petrece in craiova o femeie a fost lovita de masina.
Si jefuita de care o femeie si un barbat.
Politia spune ca in scurt timp o sa-i identifice pe faptasi jafului
Aflaţi mai multe »

Samsung Galaxy Tab 2 10.1 a doua generatie

Posted: 20 Apr 2012 03:03 AM PDT

Si-a facut aparitia a doua tableta de la Samsung Galaxy.
Tableta de la Samsung Galaxy tab 2 este mai rapida ca Samsung Galaxy Tab 1 Imediat cum a iesit Samsung Galaxy Tab 2 pe piata rivali sai de la Apple au redus pretul tabletei iPad 2 la doar 400 dolari.
Samsung Galaxy Tab 2 are cel mai recent sistem de operare android 40
Samsung Galaxy Tab


Aflaţi mai multe »

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu