joi, 5 ianuarie 2012

Cele mai tari stiri

Cele mai tari stiri


Triunghiul Iubirii 2 - Episodul 23 video

Posted: 05 Jan 2012 11:20 AM PST

Triunghiul Iubirii 2 - Episodul 23 video
Aflaţi mai multe »

Triunghiul Iubirii 2 - Episodul 22 video

Posted: 05 Jan 2012 11:16 AM PST

Triunghiul Iubirii 2 - Episodul 22 video
Aflaţi mai multe »

Lale

Posted: 05 Jan 2012 10:18 AM PST

Lale Episodul 24 video

Posted: 05 Jan 2012 08:50 AM PST

Lale Episodul 24 video
Aflaţi mai multe »

Lale Episodul 23 video

Posted: 05 Jan 2012 08:52 AM PST

Lale Episodul 23 video
Aflaţi mai multe »

Întalnirea Inimilor - Episodul 518 video

Posted: 05 Jan 2012 08:14 AM PST

Întalnirea Inimilor - Episodul 518 video
Aflaţi mai multe »

Întalnirea Inimilor - Episodul 517 video

Posted: 05 Jan 2012 07:55 AM PST

Întalnirea Inimilor - Episodul 517 video
Aflaţi mai multe »

Intalnirea Inimilor Episodul 516 Video

Posted: 05 Jan 2012 07:51 AM PST

Intalnirea Inimilor Episodul 516 Video
Aflaţi mai multe »

Inima nu respecta reguli Episodul 46 video

Posted: 05 Jan 2012 07:35 AM PST

Inima nu respecta reguli Episodul 46 video
VIDEO UNUTULMAZ 46 online
Aflaţi mai multe »

Inima nu respecta reguli Episodul 45 video

Posted: 05 Jan 2012 07:35 AM PST

Inima nu respecta reguli Episodul 45 video
VIDEO UNUTULMAZ 45 online
Aflaţi mai multe »

Dragoste Dulce Amara Episodul 205 video

Posted: 05 Jan 2012 06:22 AM PST

Dragoste Dulce Amara Episodul 205 video
Aflaţi mai multe »

Mireasa pentru fiul meu din 5 ianuarie 2012

Posted: 05 Jan 2012 05:58 AM PST


Mireasa pentru fiul meu din 5 ianuarie 2012
Aflaţi mai multe »

Mireasa pentru fiul meu din 4 ianuarie 2012

Posted: 05 Jan 2012 03:55 AM PST


Mireasa pentru fiul meu din 4 ianuarie 2012, ora 10:50
Aflaţi mai multe »

Underworld: Awakening 2012

Posted: 05 Jan 2012 03:45 AM PST

Atunci când forţele umane descoperi existenta a Vampirilor şi clanului Lycan, un război pentru a eradica ambele specii începe.
Vampir warrioress Selene conduce lupta împotriva omenirii.
Aflaţi mai multe »

The Dark Knight Rises 2012

Posted: 05 Jan 2012 03:31 AM PST

La opt ani de după evenimentele din The Dark Knight, liderul terorist Bane soseşte în Gotham City, împingându-l şi forţandul de poliţie la limitele lor.
Aflaţi mai multe »

The Iron Lady

Posted: 05 Jan 2012 03:14 AM PST

O privire la viaţa de Margaret Thatcher, fostul prim-ministru al Regatului Unit, cu un accent pe preţul plătit pentru putere.
Aflaţi mai multe »

The Expendables 2

Posted: 05 Jan 2012 03:01 AM PST

Dl Biserica reuneste Expendables pentru ceea ce ar trebui să fie un salariu usor, dar atunci când unul din oamenii lor este ucis la locul de muncă, căutarea lor de răzbunare
Aflaţi mai multe »

Wrong

Posted: 05 Jan 2012 02:58 AM PST

Dolph Springer se trezeşte într-o dimineaţă si realiza ca şi-a pierdut iubirea vietii lui, câinele său, Paul.
În timpul încercarea sa-l aduca la viata Pavel (şi viaţa) înapoi, Dolph schimbă radical vieţile altora - risca sanatatea lui în tot acest timp.
Aflaţi mai multe »

Uite cum arata cea mai ieftina masina din lume

Posted: 05 Jan 2012 02:17 AM PST

Uite cum arata cea mai ieftina masina din lume
Bajaj RE60 ar putea primi fara problema titlul de cea mai ieftina masina din lume.
Aflaţi mai multe »

Vezi aici primele imagini cu Dacia Lodgy

Posted: 05 Jan 2012 02:14 AM PST

Imagini cu noua Dacia Lodgy. Maşina are capacitatea de a găzdui o întreagă familie, un model disponibil cu 5 sau 7 locuri. Autoturismul va fi prezentat în luna martie, la Salonul Auto de la Geneva.
Aflaţi mai multe »

Revelion de vis! Bianca şi Cristea au petrecut pe plaja din Dubai

Posted: 05 Jan 2012 02:11 AM PST

Revelion de vis! Bianca şi Cristea au petrecut pe plaja din Dubai Fotbaliştii români nu s-au uitat la bani de Revelion. Ciprian Marica şi-a dus iubita şi prietenii pe cheltuiala proprie într-o staţiune montană de lux, din Austria. Nici prinţul Cristea nu s-a lasat mai prejos. A dus-o pe Bianca Drăguşanu la plajă, în Dubai.
Aflaţi mai multe »

Cruduţa, îndrăgostită lulea de Costea. Au petrecut Revelionul la Predeal

Posted: 05 Jan 2012 02:08 AM PST

Cruduţa, îndrăgostită lulea de Costea. Au petrecut Revelionul la Predeal Cruduţa a petrecut nebuneşte de Revelion. Mihai Costea şi asistenta lui Capatos s-au distrat de minune la Predeal. În timp ce Bianca se răsfăţa cu Cristea pe plaja din Dubai, Daniela a petrecut la 0 grade Celsius. Stelistul a plimbat-o pe Cruduţa cu sania, dar şi cu ATV-ul.
Aflaţi mai multe »

La Onesti sa inaugurat cea mai moderna baza sportiva de minifotbal

Posted: 05 Jan 2012 02:05 AM PST

La Onesti s-a inaugurat cea mai moderna baza sportiva de minifotbal.La manifestare au participat din partea Federației de Minifotbal din România, președintele acesteia, Răzvan Burleanu, mai multe oficialitati din partea primariei in frunte cu primarul Emil Lemnaru si viceprimarul Mihai Sova impreuna cu alte oficialitati si fosti sportivi care au tinut sa ia parte la eveniment.Slujba de sfintire a fost oficiata de Parintele Protopop Constantin Alupei care a tinut si un mic discurs cu aceasta ocazie.
Aflaţi mai multe »

Laurette, cu arsuri de gradul II: Nu mă simt bine deloc! Voi da clinica în judecată

Posted: 05 Jan 2012 02:03 AM PST

Laurette, cu arsuri de gradul II: Nu mă simt bine deloc! Voi da clinica în judecată Laurette, fosta asistentă a Adrianei Bahmuţeanu a mers la o clinică de înfrumuseţare, unde s-a ales cu arsuri de gradul II pe zona abdominală. Fotomodelul povesteşte că nu se simte tocmai bine şi are de gând să dea clinca în judecată. S-ar putea să rămân cu cicatrici. (...) Nu mi se pare normal ce mi s-a întâmplat. Eu m-am dus acolo să mă fac bine, nu să ajung mai rău decât am fost. Avocatul meu se va ocupa de toate procedurile", a declarat hotărâtă mulatra.
Aflaţi mai multe »

Avocatul poporului susţine că întregistrarea audio-video este ilegală

Posted: 05 Jan 2012 02:00 AM PST

Avocatul poporului susţine că întregistrarea audio-video este ilegală Sistemul Big Brother de la Poliţia Rutieră primeşte o lovitură seriosă. Avocatul popurului susţine că înregistrarea şoferilor este ilegală, iar camerele ar trebui scoase din uz.
 Poliţiştii nici nu vor să audă de aşa ceva şi vor să echipeze toate maşinile de poliţie cu aceste camere.
Aflaţi mai multe »

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu