marți, 27 decembrie 2011

Download music Games

Download music Games


Inna - Endless (Official Video)

Posted: 27 Dec 2011 05:18 AM PST

Inna - Endless Official Video As I'm going going down I have dreamed a better place As the world turns round and round Start is always in my fate Sometimes you go away A million miles away Sometimes you don't know where  Don't worry I'll be there Can you bring me sunrise, can you bring me the sunrise Can you bring the sun in my way Can you bring me sunrise, can you bring me the sunrise Can

MORGANA, SORINEL PUSTIU si ASU - Se umileste cine iubeste

Posted: 27 Dec 2011 05:03 AM PST

MORGANA, SORINEL PUSTIU si ASU - Se umileste cine iubeste se umileste cine iubeste si isi vinde sufletul se umileste cine iubeste o femeie cum esti tu se umileste cine iubeste si isi vinde sufletul se umileste cine iubeste un barbat cum esti tu viata mea s-a schimbat in bine de cand te-am cunoscut pe tine nu mi s-a mai intamplat sa iubesc cu adevarat esti asa de lingusitoare ma faci sa

Andreea Banica - Electrified

Posted: 27 Dec 2011 04:50 AM PST

Andreea Banica - Electrified versuri You've been watching me move When I dance in the lights, Watching me move When i get down tonight. Come on, come on on the floor, Come on, what you're waiting for? Get up, get up, start the party, Get up, get up, let's get naughty. I want your body close to me, Cause baby, I need some company, yeah. I want your body close to me, And love, love, love will

CLAUDIA SI COPILUL DE AUR CUM SA NU FIM FERICITI CLIP ORIGINAL

Posted: 27 Dec 2011 04:38 AM PST

CLAUDIA SI COPILUL DE AUR CUM SA NU FIM FERICITI versuri si cum sa nu fim fericiti si tu si eu suntem un singur suflet la bine si la rau cum sa nu fim indragostiti si eu si tu din tot sufletul daca imi spunea cineva ca intr-o zi fara sa vreau iubirea ta o voi gasii as fi crezut ca ma minte n-as fi crezut in cuvinte in iubiri sau juraminte si cum sa nu fim fericiti si tu si eu suntem un

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu